شماره شناسه سوال:  
به روز رسانی نرم افزارها  
ارجاع به صفحه بالا
  • نسخه شبکه ای نصب شده روی سرور ضد ویروس بدلیل وجود "Proxy" در شبکه نمی تواند روزآمد شود چگونه باید این مشکل را برطرف کنم؟ [نمایش]
  • من یک نرم افزار ضد ویروس داشته ام که دوره روزآمد آن تمام شده، امکان دارد یک شناسه کاربری (Username) و کلمه عبور (Password) برای اینجانب ارسال کنید؟ [نمایش]
  • چگونه باید به روز رسانی اولیه نسخه های شبکه را انجام داد و قابلیت "Mirror" را فعال نمود؟ [نمایش]
  • چگونه می توانم از به روز بودن (Update) نرم افزار ضد ویروس خود اطمینان داشته باشم؟ [نمایش]
  • نحوه به روز رسانی اولیه نرم افزار "NOD32" نسخه خانگی به چه ترتیبی می باشد؟ [نمایش]
  • ضد ویروس "NOD32" را روی رایانه خود نصب کرده ام، با وجودیکه شناسه کاربری و کلمه عبور مربوط به لایسنس را وارد می کنم اما نمی توانم آن را روزآمد کنم. چگونه این مشکل را برطرف نمایم؟ [نمایش]

صفحه اصلی | پرسشهای متداول | ارسال پرسشهای شما
کلیه حقوق این سایت برای شرکت نرم افزارهای ضد ویروس امین محفوظ می باشد.