◊
ضد ویروس "NOD32" را روی رایانه خود نصب کرده ام، با وجودیکه شناسه کاربری و کلمه عبور مربوط به لایسنس را وارد می کنم اما نمی توانم آن را روزآمد کنم. چگونه این مشکل را برطرف نمایم؟
تاریخ درج: 1389.03.06 / شماره شناسه سوال:
10101
مراحل زیر را به
ترتیب انجام دهید:
1- تاریخ رایانه خود را بررسی
کنید تا مطمئن گردید تاریخ (روز، ماه و سال) و ساعت به درستی تنظیم شده
است.
2- "Username"
و
"Password" لایسنس را به درستی و با
دقت
"Copy" و
"Paste"
نمایید و از تایپ آن خوددرای کنید. در موارد بسیار زیادی بدلیل عدم
رعایت در تایپ حروف کوچک و بزرگ ساعتها وقت کاربر تلف گردیده است. در
صورت مشاهده خطا می بایست شناسه کاربری
(Username)
و کلمه عبور
(Password) خود را بررسی نموده
تا از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور از پیوند زیر
استفاده کرده و با وارد نمودن شناسه کاربری و کلمه عبور اقدام به
بارگیری نرم افزار ضد ویروس
"NOD32" از سایت
"ESET"
کنید
(اینجا کلیک کنید). چنانچه بارگیری شروع گردید شناسه کاربری و کلمه عبور معتبر می
باشد و در غیر اینصورت اعتبار آن پایان یافته و جهت تمدید اشتراک با
واحد فروش (اینجا کلیک کنید) تماس حاصل فرمایید.
3- چنانچه کماکان هنگام روزآمد
کردن با پیام خطا روبرو می گردید ناچارا پوشه روزآمد را بطور
کامل پاک کرده و سپس مجددا نرم افزار خود را بطور کامل روزآمد
نمایید.(این حالت نیازمند زمان بیشتری جهت روزآمد شدن میباشد). برای
انجام این کار نرم افزار
"NOD32"
را با کلیک بر روی آیکن آن در نوار وظیفه ویندوز
(مطابق تصویر شماره 1) روی صفحه باز کنید.
(تصویر شماره 1)
سپس با فشردن دکمه
"F5"
از روی صفحه کلید وارد صفحه تنظیمات نرم افزار شوید. در قسمت سمت چپ سر
شاخه
"Update"
را انتخاب کرده و در قسمت سمت راست دکمه
"Clear"
را
(مطابق تصویر شماره 2) کلیک کنید. بدین ترتیب کلیه فایلهای
روزآمد شده قبلی حذف شده و آماده بارگیری مجدد می گردد.
(تصویر شماره 2)
4- با انجام مراحل فوق چنانچه مشکل روزآمد همچنان پا برجاست احتمالا ارتباط اینترنت شما دارای اشکال می
باشد. بطور مثال شرکت
"Pars Online"
بعلت استفاده از
"Cache Server"، روزآمد
بعضی از نرم افزارها از جمله
"NOD32" را
دچار مشکل می نماید.