◊ نحوه استفاده از نرم افزار "TeamViewer" به منظور اتصال واحد پشتیبانی به رایانه کاربر چگونه است؟
تاریخ درج: 1389.04.30 / شماره شناسه سوال:
55103
جهت اتصال تیم پشتیبانی این شرکت به سرور ضد ویروس در شبکه های رایانه ای جهت بررسی و رفع نواقص احتمالی در تنظیمات سرور مذکور مدیران شبکه می توانند اقدامات زیر را انجام داده تا کارشناس گروه پشتیبانی بتوانند از طریق اینترنت به رایانه مذکور دسترسی پیدا نموده و عملیات نصب و یا تنظیمات را کامل نماید. مزیت این روش آن است که در اسرع وقت ممکن کمکهای لازم در جهت رفع معایب احتمالی موجود به صورت کنترل از راه دور
(Remote)
اعمال می گردد و نیازی به داشتن
"IP" معتبر و یا به اصطلاح
"Valid" نمی باشد. در این حالت
رایانه کاربر سرویس دهنده و رایانه کارشناس پشتیبانی این شرکت به عنوان سرویس گیرنده قلمداد می گردد. مراحل زیر تنها مربوط به رایانه سرویس دهنده می باشد:
1- رایانه خود را به اینترنت متصل نمایید.
2- نرم افزار
"TeamViewer"
را از قسمت
ابزارها (اینجا کلیک کنید) دانلود نموده و یا از درون لوح
فشرده نرم افزار، از مسیر
"Utillity\Remote Tools"
یافته و آنرا
اجرا کنید. سپس در پنجره باز شده شماره شناسه
"Your ID" و کلمه عبور
"Password" را
(مطابق تصویر شماره 1) به واحد فنی اعلام نمایید.
(تصویر شماره 1)